Wie kan lid worden?

Iedereen tussen de 5 en 18 jaar kan lid worden van Scouting Vlierden. Stuur hiervoor een mailtje naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Ben je 18+ en wil je 1x per maand groep draaien in een stam stuur je interesse naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Welke regels gelden er voor het lidmaatschap?

• Er geldt een gratis proefperiode van maximaal drie bijeenkomsten;
  • Na de proefperiode wordt het nieuwe lid ingeschreven bij het secretariaat en is contributie verschuldigd;
  • De leiding zorgt voor de installatie;
  • Na de installatie is het nieuwe jeugdlid vast in de groep opgenomen en mag hij of zij de insignes op het uniform dragen.

Hoe beëindig ik mijn lidmaatschap?

Dit kan via de leiding van de speltak en een mail naar de secretaris via het volgende mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wij regelen de afmelding bij Scouting Nederland. Bij tussentijdse beëindiging van het lidmaatschap is geen teruggave van contributie mogelijk.